Педагогічна рада – майстерня творчості

14.01.2020 Педагогічна студія Переглядів: 409

Якщо в закладі панує доброзичлива обстановка, учитель з радістю йде на роботу, адміністрація розуміє проблеми вчителя, завжди допомагає їх розв`язати, бачить у кожному педагогові та учневі творчу особистість, то це створює оптимальні умови для плідної роботи. А також спонукає постійно вдосконалюватися, прагнути до кращого результату.

Для педагогів дуже важливими й корисними є засідання педагогічної ради, де порушуються найбільш актуальні проблеми навчання та виховання. «Сучасна педагогічна рада» — поняття широке й нечітке. Саме тому в гімназії почали впроваджувати інноваційні, інтерактивні, нестандартні форми проведення педрад. Так, наприклад, 11 січня педагогічна рада з проблем наступності в навчанні та вихованні учнів 4-х та 5-х класів проходила з допомогою методу брейнштормінгу,  який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами.

Усі учасники педагогічної ради були поділені на групи, у яких детально обговорювалося одне питання. Кожен учасник мав можливість вільно висловити думку, запропонувати свій варіант відповіді на порушені питання, спонукати інших учасників розбудовувати тему, висловлюючи власну думку. Після роботи в групах спікери представили результати, на основі яких було ухвалено проект рішення.