Формування критичного мислення на уроках зарубіжної літератури

20.03.2019 Педагогічна студія Переглядів: 119

Актуальною проблемою в сучасній освіті є впровадження таких методів навчання, які розвивають уміння самостійно вчитися, критично мислити, здатність до самопізнання й самореалізації особистості в різних видах творчої діяльності. Саме технологія критичного мислення формує в учнів власні погляди, творчу особистість.

19 березня 2019 року на базі БНВО «Перша Білоцерківська гімназія-школа І ступеня» було проведено семінар-практикум для вчителів зарубіжної літератури з проблеми «Формування критичного мислення на уроках зарубіжної літератури». Омельченко Н.В., учитель зарубіжної літератури, презентувала досвід роботи через практичну діяльність: фрагмент уроку зарубіжної літератури «Засуджені коханням...» (сторінками роману Г. Флобера «Пані Боварі»); теоретичний виступ з проблеми. В теоретичній частині вчитель поділилась досвідом роботи, привела приклади уроків з використанням різних форм і методів критичного мислення. Практична частина  представлена уроком-диспутом. Учні розділились на дві групи: «pro» і «contra», захищали тези : «Емма - обивателька» і «Емма - особистість». Діти вільно висловлювали свою думку, дискутували, робили висновки. У ході уроку учні прийшли до висновку: буденна реальність далека від ідеалу, проте відірвані від неї егоїстичні мрії також не містять нічого насправді духовного. 

Переглянути презентацію